Discromatie draga





Da... deci sunt discromatic, it's official! Adica is "colorblind" (zi-se americanu din mine) pe verde si rosu... Nu-s daltonist (aia ar fi fost super cool.. da'... na fac si eu ce pot...)


Deci... discromatic...

Am aflat de ceva timp acest lucru, dar amu mi-am facut mai multe teste si ii cica cert ca eu nu vad realitatea precum o vad majoritatea oamenilor, ci cum o vad 10-15% din intreaga populatie (alea 6 biliarde j-un pic)... (sic!)

Asa mai in pseoudodetaliu, treaba asta se mosteneste, adica pe uneva prin arborele meu batran o mai existat cineva cu d-asta... Faza faina ii ca nu se vindeca veci! Bun ii ca nici nu se inrautateste.

De fapt ce mi se intampla? Conurile din retina mea care is responabile de culori, se bat cap in cap cand am rosu si verde aproape si nu pot distinge un contur format din aceste culori, asta si datorita faptului ca (cica) eu vad mai multe nuante intr-o culoare decat pot vedea oamenii obisnuiti (mda.. is fooarte "politicali corect", va rog sa-mi spuneti Superman de acuma!)

Na si care ii faza?

'Poi faza ii ca eu ma joc amu de-a soferu', si se pare ca idiotii de pe la noi de pe la conducere o bagat o lege (nuj can', nuj cum) prin care cei discromatici nu au voie sa conduca bibiuri pe strada! Asta bineteles fara sa se tina cont de nivelul discromatiei (care evident nu ii acelasi pentru toti), de fapul ca discromaticii POT sa vada culorile in sine, si de faptul ca in celelalte tari din UE, discromaticii au dreptul de a conduce masinute...

Foarte tipic Romaniei... So for the moment bye bye driving permis 4 myself...

(Well, at least i can use my "superpowers"!)

Ok, nu sunt foarte suparat de acest fapt, in Romania intodeauna exista solutii, (mai degraba asta ma supara) insa nu pot sa nu ma gandesc la treburi de genu': oare cum arata lumea de fapt? Cum o vad ceilalti?
Recunosc, ma apuca sentimentul acela parsiv de nvoie de apartenenta grupu' mare, de identificare cu restu'... (he he) pentru ca sunt putin curios, referitor la cum mi-a influentat aceasta "calitate deosebita" viata in sine.

Adica, daca as fi vazut si eu lumea precum este vazuta de ochii vostri, as fi fost un alt om acum Mai bun,ori mai rau (mai bogat, mai dejtept, mai suplu etc.), sau doar altfel? (emotionant, nu?) Ce comportamente umane, am ratat, pentru ca vad prea nuantat?

(Uof, uof, uof!)
Poate o sa mai revin pe tema asta... Pana atunci, verificati si voi daca nu o dat norocu' sa faceti parte din acelasi club discromatic, dand cu clicku aici!


Spor!

tt tt

Persoane interesate