Despre mine

Vechea poveste: vocalist de trupa "roack" prin liceu, student de cand lumea prin diferite tari.

Nu-mi prea place sa ma descriu, iar  atunci cand o fac nu imi iese prea bine (dupa cum vei vedea in cele ce urmeaza).

Ma numesc Alexandru Tanasel, dar din motive tehnice ce tin de a mea mama am ramas Andi. M-am nascut amu ceva vreme in cel mai minunat loc din lume - Campulung Moldovenesc.

Ma bloguiesc de cativa anisori, insa probabil din cauza anilor petrecuti in Ardeal (zic unii) scriu mult prea rar. In vremuri vechi-stravechi am mai lasat o urma doua pe poezie.ro. Dupa ce am stat o bucata pe raposatu' yahoo 360, amu sed aci pe blogger. Rabdare sa invat wordpress n-am avut pana amu si nici nu cred ca o sa fac rost prea curand de asa ceva, prin urmare nu cred ca o sa apara vreun anditttt.ro prea repede.


Probabil ca voi mai adauga (candva) mai multe detalli despre mine, deocamdata ie si ceteste tt tt. Pentru declaratii, reclamatii sau mai stiu io ce, cauta partea de contact.

Daca n-ai ce face si vrei sa ma promovezi prin blogosfera, iaca banneru-mi cu al sau cod:



Numa' bine!

Andi



Persoane interesate