un fel de duminica

azi, o zi de odihna, binevenita dupa o seara de sambata prelungita.

mi-au placut filmele de cand ma stiu, si de multe ori mi se intampla sa nu fac altceva ontr-o zi decat sa ma uit la diferite filme, unele mai bune... altele mai putin bune.
o astfel de zi a fost azi.
o inceput printr-o trezire datorata setei (bleah, setea asta), nu dormisem decat vreo 4 ore. caut ceva rest de apa dintr-o sticla de langa pat. nic. "uof tre sa merg pana inbucatarie". nici nu deschis ochii pana la robinet. turnat apa intr-o cana cu gust de cafea, deschid ochii, beau si incep sa fiu constient de durerea de cap care parea ca s-a cuibarit bine de tot. "uof, pastile... s-au ce naiba sa iau pentru asta..?" mi sete in continuare (de ce starile de pseudofericre tre sa aiba astfel de urmari?), dar ma opresc pentru ca nu vreau sa mi se faca rau( a se vedea semnificatia expreiei a "da la retze"). odata cu toata constientizarea asta imi sare somnul de tot. ma arunc inapoi in pat.
fara rost. ma ridic. aprind compu. pun panic at the disco ca sa ma inveselesc cica. ma duc la baie.....

cenzurat cenzurat cenzurat


ma intorc..ma simt oarecum mai bine. din nou in bucatarie. cafeaua!!!!!
in camera miroase a fum, ii dezordine, apar si niste muste... nu-mi place.
iubesc garsoniera in care locuiesc, nu stiu cum se face..dar face in asa fel incat arata intocmai cum ma simt eu. asta imi place. ne asortam. suntem unul.
asa vrea sa spun ca incep curatenia..nope, nu eu , nu acum. deschid balconul totusi. cafeaua e gata, aerul curata, mustele ies si ele sa vada cum e vremea afara. hehe! s-o creada ele ca le mai primesc inapoi! :) ma simt mai bine. ma pun la comp. povestesc cu cine povesteste cu mine. citesc mailurile de peste noapte, citesc hotnews.ro imi fac mutarile pe care tre sa le fac la joacele mele on line.
ma ia somnu, ma uit pe dc++ daca o aparut ep1 din lost sezon3. o aparut! culmea o aparut si galactica! imi sare iar somnu. le dau jos. incep vizionarile.
terminat vizonarile. hmm..nu prea multumit..da na ii inceput de sezon..sa vedem ce-o fi de-amu incolo..pana se hotarasc scenasristii pe ce sa mearga...
amu sunt treaz, fara durere de cap. ma misc totusi greu, tre sa manc ceva. eggsendvish (thanks god for america! lol...) intre timp mai descarc vreo 4 filme.
ma uit. din patru, unu o meritat.(ehh..ca-n viata)
alibi - film ok

ma simt precum un zombi.miscari specifice,ochi impaienjeniti... numa bun pt o astfel de zi.

iau ghitara, mai zdranganesc una alta sa o trezesc pe baba de sus, in caz ca nu o murit...
na... ii 8.

citesc blogu lu girlish, adica ma uit la documentaru de pe net. interesant. (na ca fac reclama ca nu-s in stare sa fac comentriu amu)
o zi de filme ca... in zilele de filme.

ok..in rest... scoala cica maine de la 8. so.....

tt tt

Persoane interesate