in cluj


da am fost..ceva vreme plecat..multe par schimbate acum ca m-am reintors la cluj ji la tastatura mea draga (care ar cam trebui curatata olecutza..hmm..), dar stim cu totii ca   is la fel.

da, am venit cu forte proaspete si puternice, refrejuite (ca sa zic aja) dupa aerul di campulung (o sedere neateptat de frumoasa in campulung, desi nici mie nu-mi vine a crede..)

ce sa zic... cantare, dorna, marigold, 5 pese, 3 cantate chiar bine (asta zic io), pe "scena" dupa mai bine de 3 ani, picnicuri in fata la faifar, 2 inceputuri de pese noi, jam sesionuri cat incape, olecutz ' de shou pe ici pe colo, terminat scola de sofat, un examen aproape luat (lucky nunber 2 wtf), rezolvat una alta, and so on.. deci bun.

tocmai am avut, cred, prima calatorie cu trenul fara nimic "interesant" de povestit dupa, o sa iau asta ca pe un semn bun de inceput de an scolar (hehe, o inceput sa curga optimismu prin mine)

in alta ordine de pseudoidei...:)
imi era dor de clujul umplut cu studentisori, de aerul de octombrie de aici (n-am ce face imi place toamna), de troleu si de o gramada de alte chestiuni despre care nu mai am rabdare sa scriu amu ca ma simt cam sugarhigh, hi hi!

imi amintesc de anul trecut pe vremea asta..(doamne cat de pustiu imi parea aici!)
acum insa e altfel, ma simt renascut intr-un fel (scuze celor care vomita in acest moment din cauza cuvintelor mele roz, dar trebe' si dintr-astea) si sper sa raman oleac' macar, tot asa.

maine ma duc la scoala, asa ca ma duc amu sa imi pregatesc ghiozdanelu (roz binenteles) cu floricele si cafele pentru cine stie ci sa faca cu ieli :P


pi maine

tt tt

Persoane interesate