marigold la bal


ok.
campu. prima zi. ajuns la tudi si bagat o repetitie batrana la el acasuca. 4 ore o tinut trebusoara iar dupa.. ne-am dus in crajma meseriasa faifar (loc pentru rockishti cica).
ce sa zic..faifaru'... goooool de te dureau dintii de tristetze. baut o cafelutza intr-un coltzishor, numa asa ca sa nu se supere crajmaritza ca ma sperii de goliciunea crajmei iei. :P
a doua zi.
repetitie si mai serioasa. prima faza, tot la tudi si la a sa bunicutza, urmata de o tura la clubul copiilor (tata viatza o sa him copchii ).

na..ce-i cu repetitiile iestea? ce-i asa de extra-super?
poi treaba este ca, tobaru' nostru batran, o plecat cu ceva trebi de festival de jazz prin alte locshoare si am ramas io bazu si tudi cu o cantare la care nu aveam tobar, iar in campu totusi nu cresc tobarii pe marginea orcarui gard... asa ca o trebuit sa facem tobele pe comp si sa luam pe cineva (aka giubilica) sa mimeze ca bate:D. deci pseudo playback Image

ce sa zic..nu o fo varinata cea mai frumoasa, dar o fo cea mai la indemana. cu aceasta ocazie am inteles si io stressu' formatilor de 2 lei ca "vai!daca sare sidiu' am pus-o!"
din fericire nu avut probleme de jenu ista, doar o singura nesincronizare minuscula si amarata...(suntem totusi si noi oameni na).

primit banutii pe cantare (posibila concluzie de aici "can faci pseudo playback te platesc astia mai bine"sper sa ma insel.)
mi-au placut aia de la security-u lu pejte care s-or apucat (fara reusita insa) sa ne de-a afara dupa cantare ca na prea aratam a roacheri (fumam, bem, si nu impartim nic cu baietii dati afara din politie sau pujcarie si devenitzi deodata secuizantzi la evenimente extraordinare precum balu boboshilor)
baieti rai ce mai!

lol...in fine..s-o terminat..s-o linistit apele..facut poze (care s-o pierdut) cu formatiile celebre invitate pe acolo..deci putut sa revenim fericiti, in faifar.

faifaru' amu era plin plinutz de nu puteai sa respiri (oricum ar fi tot nu e bine na ). cheltuit pe cat putut de mult leafa de curand primita... si plecat cu chiu cu vai spre casa...( mai cu chiu...mai cu..vai....)

a doua zi dupa a doua zi..nevoie mare de aer. cald afara. gratar meserias la ridana, loc pe la poalele (spell check pls) raraului.
super faina zi, oameni faini, priveliste frumoasa, gratar minunat, vin rosu dumnezeiesc, povestiri, impresii, trairi, iubiri si tot ce incape pana seara. usurarea de dupa pseudoplayback, ce mai!
de fapt ne-o placut asa de mult acolo incat am decis, pe langa repetarea zilei pe cat de des posibil, ne-am hotarat sa organizam un festival de rockushor pentru la anu sau can o fi.

ROCKOVINA: la bine si RaRau( mai multe detalii odata cu evolutia proiectului vor putea fi gasite, sau nu, in bloagele viitoare...)

so... terminat tat.

adoua zi dupa a doua zi, dupa a doua zi.
eu, marius, sacu' de cartofi, in gara asteptand toti trei, trenul minunat.
din pacate trenul a fosta anulat incepand chiar cu acea minunata zi, iar noi aflat chiar la casa de bilete cu 10 minute inainte de ipotetica plecare...
na 3 ore pana la urmatorul tren...sacu greu... faifarul destul de departe...
asa avea ce scrie despre tren da parca am bagat pre multe cuvinte pe ziua de az..
pe scurt..ne-am descurcat noi cumva si iaca-ta-ma amu iar, pe compu-mi din cj bagand mare la bloage cu scriere libera... deci..
tatzi sa fie sanatosi...numa noi sa nu murim!


tt tt

Persoane interesate