adevar sau provocare?


"cum poti sa fii chiar asa de rece?","mi-as dori sa pot fi in locul tau, pentru un minut, ca sa pot trece asa cum treci tu peste toate..", "esti un nasol...", "daca tu crezi asta... atunci sa fie cum spui tu", "hei straine, ai uitat de mine?", "de ce nu mai vorbesti cu mine?", "te-ai schimbat, nu mai esti cum erai, de fapt nu mai esti nimic din ceea ce erai..", "de ce ma indepartezi de langa tine?", "nu te simti singur? o sa te simti, promit!", "nu stii ce-mi faci acum..."...and so on. sunt cateva vorbe pe care le tot aud in ultima vreme de la mai multe persoane care considera ca simt ceva pentru mine...banuiesc ca se subintelege ca nu o fost spuse in momente de apogeu sentimentalisto-romantice, clar de luna, imbratisari, surasuri or shit-uri like that.
ok
care-i faza?
faza este urmatoarea :). de o bucat ' de timp tot intru in niste combinatii amorase, in care eu pur si simplu la un moment dat uit cum am intrat, si sunt foarte bucuros ca inca mai stiu cum sa ies.

daca nu de mult ziceam ca mi se pare ca eu nu cunosc dragostea.. acum am renuntat la aceasta sintagma si merg pe urmatoarea: cunosc dragostea si tocmai de aceea o sa fug dracului cat mai departe de ea! (du iu ghet za aidia???!!! hope so!)

"adevarul adevarat" este urmatorul: eu sunt o persoana imatura si superficiala, care nu are de gand sa se schimbe in vreun fel pentru cineva, care nu are de gand sa se aseze la casa sa, sa ia lucrurile in serios, sa lase pe cineva atat de aproape incat sa vada "the real me" (fuck, there is NO real me, it's just me, what u see is what u get!), care nu are de gand sa asculte ce i se spune, care iti zice ca te intelege, dar de fapt putin ii pasa, sunt un mascarici, un clovn and i am fucking proud of all this, and there is much, much more, but hey it's not TV, it's Me!
so fuck off!

ok, amu o sa fie persoane care o sa zica vai asta o mi-o scris Mie...cum a putut sa faca asta?( si ce limbaj...) oare asta a facut?
da ii adevarat , ce am scris aici ii pentru, si referitor la tine, si la Tine si la TINE! dar TU... tu poti sta linistita cu tine ii o cu totul alta poveste. (lol)

hai sa ne jucam de-a adevaru'... un joc frumos si dureros, care implica sentimente confuze din partea jucatorilor, frustrari si iesiri necontrolate... de ce sa facem asta? poi ca sa vedem ce se intampla dupa...evident... doh!
sa incepem...

tt tt

Persoane interesate