blogul de la ora 5


este aproape 5 dimineatza.. fuck it! probabil cand o sa termin de scris o sa fie chiar 5 sau poate si mai tarziu.. nu stiu cate cuvinte am in mine.. o sa vedem...

azi nu am nici un topic pentru blog. nimic care sa ma mire, nimic care sa ma faca sau sa nu ma faca, sa scriu despre...

n-am nici o marturisire, nici un joc, nici un o sintagma pe care sa o fac cunoscuta mai mult sau mai putin,azi n-am nic'.. sau am ceva? (lol)


"ceea ce nu cunosti, nu iti poate face rau"

oare chiar asa-i? poate asa o fi.. insa din pacate sau din fericire, eu si cu tine (cititorule)..suntem oameni si..iarasi din pacate sau din fericire, noi suntem inzestrati cu un instrument ingrozitor de puternic si de periculos sau nu (pentru toata lumea)... acest gadget se numeste INTERPRETARE. (ceea ce faci tu amu cand incerci sa intelgi ce naiba scriu io aici!)
ii ceea ce fac oamenii de cand se nasc si indeosebi de cand au achizitionate ceva trebishoare pe ici pe colo ce le formeaza ceea ce mai toti spun ca se cheama gandire.
ehh nu vreu sa intru in pre' mari filozofii (poate ca nici nu sunt capabil sa fac asa ceva..poate ca imi mai trebe ceva trebishoare :P ), dar problema ce MARE e urmatoarea: cu toti aveam un "dusman" comun numit REALITATE.

na si ce-i cu asta?

poi uite ce-i cu asta.. avand insturmentul de care vorbeam, caracterizat de nota personala, subiectiva pe care o acordam realitatii...... (intelegi unde bat..? inca, nu???!) hai ca o iau altfel.

biznisu cu realitatea care e?
biznisu' cu realitatea este urmatorul...
uof. EA este una, a fiecaruia, a oamenilor... care sunt diferiti...si sunt multi..

deci exista realitate?

daca da..atunci, care e? cum o putem observa? ce trebuie sa facem ca sa o putem observa? (as mai putea continua..) vrem ceva de la ea?

dar daca nu..daca NU si numai si numai in acest caz putem sta linistiti
"ceea ce nu cunosti, nu iti poate face rau" cu conditia de a nu incerca sa aflii.
poti asa ceva? - mai stii.. poate ca da poate ca nu..
vrei asa ceva? - chiar daca zici ca DA... tot NU este de fapt.

concluzie? hmm... u have it!

na ca pan' la urma am gasit un topic pt. blog... ceva care sa ma mire, ceva care sa ma faca sau sa
nu ma faca sa scriu despre..marturist-am ceva, jucatu-m-am oleac, bagat sintagma.. ceva tot am.. sau n-am nimic? :D

ii 5! (lol)


tt tt

Persoane interesate