ganduri pentru 2007


da... sa punem punct si sa o luam de la capat... alt an... unul nou.. plin de sperante si de visari...
ce vreau io de la mine anu asta? vreau sa il fac cat mai diferit de anul care s-a sfarsit... nu mi-a placut anul 2006, a fost un an prost pentru mine.. plin de incurcaturi si coborasuri... un an intunecat, inecacios, un an rece si nemilos...

da... m-as lipsi de 2006...
e drept ca au fost si lucruri frumoase si bune in anul tocmai trecut, insa eu, ce-i drept, le vad mai rar... sunt predispus (din ce mi se zice) sa nu observ lumina :) (yeah i'm a fucking vampire!!!)

oricum vreau sa sterg tot (desi stiu ca nu-i prea usor) si sa o iau cu pasi mici spre altceva... o sa incerc si io mai des lumina na.. sa vad ce o sa se intample... o sa incerc sa nu mai fug de oameni, poate o sa incerc sa fiu chiar mai bun cu cei cu care stiu ca merita...

deja simt ca, incet, incet, incep sa ies din ceatza, incep sa imi apara scopuri, rosturi.. iar asta e un semn bun pentru 2007. (amu nu ma intelegeti gresit, stiu ca e doar o conventie toata treaba cu anu' si stiu si de treburile cu timpu si spatiu, insa hai daca tot este sa ma "folosesc" si eu de ea.)

so... desi stiu ca nu rezolv prea multe asa.. as dori sa imi cer scuze tuturor celor carora, 2006-ul meu le-a produs stari de orice natura mai putin buna...
as vrea sa va spun ca nu am vrut... sau ca nu am constientizat... dar de cele mai multe ori s-a intamplat..invers.
regret unele efecte ale actiunilor mele... si as vrea sa stiti acest lucru.

na... un 2007 plin de muzica si artificii multicolore pentru toata lumea!

Persoane interesate