spre licenta

7:30 ceasul suna. nuuuu.... ma intorc pe cealalta parte poate se va opri.. nu se opreste e incapatant... pana si ceasul imi seamana... ei..da' nu ma las io invins aja usor... adorm, suna iar! uof de data asta e telefonul! nu, nu se poate! SHIT! am LICENTA!!!
repede ceva haine, baie, pseudo dush, cat e ceasul? ii 8. fuck! la 9 trebuie sa fiu la facult'.
termin cu imbracatu' ies.
afara, soare, frig, prea dimineatza pentru mine.. trag o gura de aer proaspat cat sa-mi aprind o tigara, si o iau repejor spre statie. ajung, tigara e pe terminate, oameni mult mai treji ma inconjoara. astept 25-ul.. trece un 3..mai trece unul (pt. neinitiati, trolee).. cam trece timpul,
sunt sunat "bafta!" bafta sa fie na...
ok da 25-ul? ii 8:20!! hmm.. taxi? lol. aprind inca o tigara, normal ca atunci vine. ok mai trag un ultim fum, urc cu el in 25.
in25 , multi oameni, batrani, tineri,vreo 2 copii, aglomerat. bleah pute!
nu, nu-s eu, sau is eu?
nu, nu ii o tanti care sta cu respiratia prea aproape de mine.. ia sa ma mut io mai incolo.

prima statie, repozitionare. mersul cu mijloacele de transport in comun (lol ce frumos suna) prin cluj ar putea fi considerat un sport extrem, ia incearca sa stai in picioare fara sa te tii de nimic.
sunt repozitionat, in picioare, agatat de o parghie de salvare sau ci-io fi aia, parca as fi pus la uscat. in plus amu ma simt si foarte strans de burta unui domn mai adormit ca mine.
in fata 2 studente, merg tot spre ceva examen. "catalizatorii nuj cum is dupa cine?" ma rog.. neinteresant.

a doua statie, burta 25 scuipa vreo 2-3 oameni da inghite inca vreo 10. incepe sa se incalzeasca in buzz. in fata un copil cu tatal sau."zi acum aunjem in tipariu?" "da acum ajungem" "da cate tatii sont pana la gadinita?" "inca7"
damn.. departe ii gardinita asta!
bine ca is student, doar un simplu nu aj vrea sa am grijile nici copilului nici tatalui!
statia 3 mai arunca nij prizonieri in ratuc. is ok, mi-am gasit centrul de greutate si acum sunt intr-un echilbru total. pacat ca la 4 si 5 lumea tot coboare si trbuie sa-mi reconstruiesc schemele spatiale.. uof adaptarea asta...
ma uit pe fereastra, oameni grabiti, toti in miscare spre ceva scopuri sau cine stie ce..yeah fuck'em!
se apropie statia 6.
ii fara 15. incep sa ma gandesc la ce ii cu mine in 25.

tre sa ajung la licenta, exam scris.. nu suna foarte bine.. sunt pregatit? io ma consider.. da cine stie..
hohoho cate se pot intampla pana sa ajung in sala de exam... ajuns la ultima statie. cobor.

nici bine nu-mi aprind tigara cand...

-va urma-
-sau nu va urma-


tt tt

Persoane interesate