Romanta tehnologizata


Aj vre' sa spun ca sunt un fan al tehnologiei, dar pe zi ce trece...
Sunt legat de de telefon si de calculator muuuult prea mult, asta mi foarte clar si in acelasi timp din ce in ce mai greu de suportat... Mai specific? Na.. 'poi sa luam ca exemplu compu' meu iubitttt'.

Ne-am luat amu 4 anishori pe 13 decembrie (daca as fi superstitios aj scrie si ca o fost vineri... noroc ca nu-s si deci nu scriu asa ceva... hai ca oricum nu citieste nimeni prin paranteze), fiind luat de acia din cluj, i-am zas Zolty (ehh) Ok, si eu cu Zolty am avut o relatie foarte ok (sic!) , am dus relatia om masina pana la cele mai inalte culmi...uof... cate joace, cate filme, cata muzica...
 
Problema noastra s-a ivit cam de un jumate, de cand io mai pe fatij ori nu prea, am inceput sa ma indeletnicesc cu trebijoare olecut' mai "sirioase"... mai un proiectel, mai un articolaj, mai o lucrarica... Ca na, trebe uomu sa mai
incerce si alte terenuri, ca dup-aia il apuca regretele ca nu stie nic decat ce are si nu are decat ce stie si asta nu-i deagiuns (da stiu..nemultumirea asta cu ce avem deja frumos in viata...) 
Na oricum... io m-am gandit ca Zolty fiind masina (nu masin) o sa ma inteleaga si nu o sa vada acest fapt ca pe o tradare...

Ii drept ca in ultima vreme ma cam rezumam la un filmulet' pi ici si colo, dar na io tot nu consider ca am ignorat relatia chiar in aja hal incat sa-mi faca ce mi-o facut....

Ce mi-o facut?? Aaa n-am zis inca, 'poi ce sa-mi faca....

De cand o inceput anul ista nu o facut altceva decat sa ma saboteze. Restarturi cand mi lumea mai draga, sau pur si simplu refuzuri de a mai face ceva... Si uite aja am inceput sa nu mai pot comunica cu oamenii... Care na.. Io, ca fiinta sociala, n-am cum sa nu comunic cu oamenii... (cari este..)

Ce sa zic.. L-o convins pana si pe compu lu' Marius sa intre in clubu' ista malefic di numa'...si o facut probabil si ceva complot cu telefonu-mi care incepe sa dea chixuri din ce in cemai des. Deja mi greu sa ma gandesc... oricum sentimentele mele nobile pe care le aveam la inceput au cam disparut si deja incep sa ma gandesc din ce in cemai tare la.. (na...) o alta relatie....

Sa nu credeti ca am ajuns la o asemenea concluzie fara sa fi facut ceva incercari de remediere. De fapt cred ca asta ma dispera cel mai tare, mi-am luat tot calmul si toata rabdarea posibila si timp de 3 zile, (mult prea consecutive) am incercat sa discutam, sa povestim, sa-i curat tastatura, sa vedem ce compromisuri putem face...
Ba chiar mai mult am zis ca "gata! formatam tot ce-o fost si o luam de la inceput!" Da' credeti ca o mers??
Da de unde!? Dimpotriva, o inceput sa-mi zica ca toate lucrurile cei le-am cumparat in toti astia 4 ani nu-i mai plac.. si ca io m-am schimbat, ca-i cer cate si mai cate... ca in momentele care ar fi trebuit sa fie ale noastre io ma apuc si "trag la bloage"...

Ce sa-i mai zic ca o trecut nuj cat timp de cand nu am mai... Ma crede?
Nieee..
Tot o tine cu cate de genu ca nu mai radem si ca nu ne mai distram ca pe vremuri... 


Auzi de care idiotenii!!!! Nervi.. nervi, nervi!

Na si de la nervi se intapla sa mai ajungi sa iei tastaura sa i-o mai dai de cap, mai dai un picior.. Esti chiar cat p-aci sa-l pocnesti pe unul din cei mai buni prieteni ai tai (calicu, stii ca porcaria ceia de comp m-o facut sa urlu ca... , hai sa bagam o bere si sa formatam momentul ca stii ca na intre oameni se poate realiza asta)


Hai ca amu citesc si eu ce-am scris si ii cam clara telenovela
simteam nevoia de un strop de roamantism tehnologic ca trebe dupa atatea sarbatori cu bine (apropos, am cam ratat momentul da incerc sa previn craciunul si ce-o mai fi "DACA AI SA-MI UREZI CEVA, FA-O ORI PERSONAL, ORI, de spatiul incomodeaza, PRINTR-UN TELEFON, ORI DELOC!!! nu prin esemes" multumesc, eu si toata lumina ce ma incojoara, anticipat.)

PS: tanar, licentiat, batran meseriaj, serios si muncitor, caut relatie, de tip stapan sclav, cu un comp tanar si verificat medical. Pentru mai multe detalii...

tt tt

Persoane interesate