hey, unde ai disparut?
am disparut in intuneric, asta la propriu. cam 5 zile fara curent... motivul? hai sa-i zicem uitarea. se pare ca nu am platit curentul asa ca "baietii" mi l-au taiat.

cum sa incep...

e frumos anotimpul in care suntem amu, intre toamna si iarna, zilele mai scurte noptile mai lungi...
la ora 17 e noapte. daca stai intr-o garsoniera fara curent...este...deosebit de frumos. aprinzi 2 lumanarele, primite de la nijte prieteni sufletisti, le pui in locuri stratgice prin casa si... stai. stai si te rogi sa ti se faca somn repede. e drept ca intai te relaxezi, incerci sa vezi toate partile bune, te simti mai boem ca niciodata, te simti ca in taberele de pe vremuri, in care se dadea stingerea mult prea repede... ehh... mi-am dat seama puternic, cat de dependent sunt de electricitate.. din ciclu' "abia cand a plecat plangand , si n-a mai fost a mea, m-am indragostit numai de ea" Image.


la mine in baie nu intra lumina. de ce? simplu nu are nici o legatura cu "marele afara" aja ca lumina nu poate intra decat prin starea ei artificiala, creata de om nu di soare (asta ca sa inteleaga stiu io cine:P). ok... na poi cum sa zic...dupa 5 zile de stat prin casa asa..am inceput sa seman din ce in ce mai mult cu un varcolac, barba lunga ca na..barba creste, cu ochii umflati si rosii datorita curentului ,nu electric, ci cel datorat deschiderii geamurilor si a usii pentru a capta sursa vietii..lumina.(lol o iau razna )

ehh n-am stat io numa in casa la meditatii, m-am tot dus...mai un chef, mai o plimbare, chiar si noaptea-i trecatoare.
oricum, mi-a prins bine. am facut cea mai romantica baie din ultima vreme, eu cu mine, ud la lumina lumanrilor (bleah), am stat si eu fara comp chiar daca era tot timpul langa mine, am mai auzit povestile babei de sus, care se pare ca inca n-a muritImageImage, am ai facut si io ceva miscare, am acceptat sa merg la orice chef, nemaiavand motiv de refuz, and many more.

pana la urma, "mi-am adus aminte" unde se plateste energia, mi-am vandut jumatate din suflet si degetul mic de la picioarul stang (din nou), m-am transformat intr-un zeu atotputernic si am zis "sa fie curent electric" si s-a facut curent electric. ehh.. nu imediatpentru ca... romania, dar s-a facut.

odata ce casa mi s-a umplut de celeule luminoase...acest fapt a trebuit sarbatorit, nu la mine ca..na... baba (o sa scriu un blog dedicat ei cat de curand)
si sarbatorit si iar sarbatorit, ba cu un concert addon, ba cu un karaoke show...si uite asa... timpul trece, numa io nu stau in loc.
hai ca mai pove pe mai incol.


tt tt

Persoane interesate