prima zi de scoala



da.. a inceput scoala!!!
chiar mi-eara dor sa merg la cursuri! mai ales, mi-era dor de senzatia ai pe care uni profesori pot sa mi-o induca, aia de te face sa gandesti "vreau si eu sa stiu mai multe despre asta" "hmm..as putea face un studiu referitor la ce zice" (da, doamnelor si domnilor ganduri asociate tocilarilor)

intodeauna mi-au placut profesorii nepopulari, chiar urati de catre majoritatea studentilor..nu stiu..oi fi io mai sadomaso, dar un profesor care iti da totu gura-n gura si nu te pune sa faci nic' imi provoaca greata!

mi-am propus anul asta sa merg la scola amai des, chiar mi-am luat si foi si pix cu mine, si culmea..le-am si folosit!
am avut o stare atat de placuta ieri, asta si pentru ca nu am mai scris de muuuult timp pe hartie, iar scrisul meu si asa neingrijit si urat (zic altii:P ) a umplut aproape 2 foi (record pentru notiele mele la doar 2 cursuri si 2 seminari).


imi continui perioada roz in care se pare ca sunt intrat, si incep sa vad semne pe acelasi fond mai peste tot. poi cum sa nu? doar ieri si-o facut pt. prima data in viata mea, sau ma rog, in viata de care sunt constient( nu ma refer la nici o viata anterioara sau prostii de genu, sunt in continuare ateu. e vorba aici pur si simplu de starea de constienta, ok pt tata lumea?nu?ehhh..bun.) si-a facut nevoile pe mine o pasare :D.
da. mergeam si eu linistit pe strada, spre curs, intors de la tuns, caand..simt ceva caldut pe umarul meu drept.
zic "o fi ori o ceva apa de pe sub o streasina ceva, ori o flegma, ori mi se pare" si merg mai de parte (roacher ce marea masii, nu stau io sa maverific de-s ud sau curatel ), dar sirul gandurilor mi se curma odata cu o adiere usoara de vant, care imi informeaza nasucul de existenta unui miros strain de corpul meu dar totusi, de pe corpul meu :S
noroc ca exista shaki , exista buda, ceva imitatie de sapun lichid, si am mai spalat si eu din cand in cand cate ceva....

din ciclu "norocu se plateste" mi-am pus hanoracu peste tricoul proaspat spalat, si dus la curs. stat destul de departe de orice om (profesorul nu e om:P ), in primele banci (la primele cursuri aceste banci sunt de cela mai multe ori goale, pentru ca de obicei, turturelele ce isi fac cuibul, cerceteaza de mai departe teritoriu, ca apoi, incet, incet, dar sigur sa se aseze pe durata
intregului semestru) si bucuros ca, oficial, sunt norocos (nu stiu sigur insa daca e la fel precum norocul in care calci..eu eram influentat mai degraba de "m-a lovit norocu" )am continuat sa ma joc de-a studentu'. (un joc pe care il fac de ceva timp, un joc de care am crezut ca m-am sauturat, da iaca nu)

cam asta despre scoala, noroc, pasarele ssau bobocei de pasarele, speriati de cluj atat de tare incat...ups! s-o scapat

ImageImageImage

tt tt

Persoane interesate