Drumul spre plaiul natal - In avion



Nu stiu cum s-a intamplat (si de as sti poate ca nu as spune:P ), dar iaca o trebuit sa ma intorc in tzara noastra draga si plina de mioare. (yay!)
Mda.. stiam ca o sa am ce povesti, insa nu credeam ca o sa fie cine stie ce (poate de fapt nici nu ii)
A inceput in Dortmund… Aeroportul mic si frumusel. Avionul mic, dar nou ieftin (ji bun)

Eu, Margot (adica garlfriendu - pt necunoscatori) si avionul. Ea putin speriata.. Nu mai zburase de ceva timp. Eu – neinfricat ca de obcei (lol).

Eu, Margot si echipajul. Noi in aceiasi stare. Echipajul la al 4-5 lea zbor cu “uiz eru”…. in plus... Romani…. Iuuu..piiiiii……………..
Norocul nostru = pilotul polonez. Poate scapam cu bine….

Noah.. toti in avion cu bucurie….

Da ce se intampla? Cearta??? De ce?

Aaahh.. se vandusera cateva bilete in plus pentru locurile cu 10 cm mai mult spatiu… O cearta in 3 limbi… (poate trebe de dat ceva la nash..)
(mental note) imi iubesc compatriotii…

Noah..hai cu zboru’!
Nup.
Ha?
De ce?
Lipseste cineva?
Nu.
Usa e deschisa..
Usa e...deschi..sa..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cuuuuuummm?????????? Warning Nene Usa Este Deschisa!!!!!!!!
O stiuardesa incepe sa fuga spre ea!!!!
Fuck!!!!! Don’t panic!! don’t panic!!!!!! I’m into my happy place! (lol) I am into my happy place…………………am i not??????????

Increderea si neinfricarea mea imi par ca o incep cam pre repejor sa o lase mai moale.. hmmm… nuj ce sa zic…. religios tot nu-s.. Poate ar fi cazu'?
(hiuh)…o inchide la timp… Ii dam cu zboru… Sper ca sta inchisa bine….
Romania here we cooooome...?

-va urma-
 
tt tt

Persoane interesate