Drumul spre plaiul natal - In tren

Ajuns in cluj. Yaaay!

Acum in drum spre campu' (= mama).
Trebe tren.

Acu cateva luni can' m-am hotarat sa zic paaa la acest plai (macar pentru o vreme), am mai facut drumu' Cj-Campu' si eram bucuros ca in sfarjit trenu' mortii, foametei sau cum i s-o mai zice, si-o inlocuit vagoanele celea de can era bunica fata, cu unele noi.

Noah, din ciclu, orice lucru nou, daca nu il speli… uof!!!
Da de ce sa nu il speli??? Nu inteleg si nu cred ca voi pute' intelege curand politica cefereului.. care ii faza cu mizeria asta?

Am tot auzit una buna si frumoasa “ii vina nespalatilor care circula cu trenul asta”

Mda.. nu neg ca sunt destui oameni certati cu sapunul carora le plac calatoriile cu trenul, insa hai sa fim seriosi, nespalati is peste tot, da' parca lucrurile nu arata la fel? Ma insel io? (mai mult ca sigur!)
Ma gandesc ca daca ar da ajtia cu ceva treaba de curatat, nu doar la pajtele cailor, ci putin mai des (uof!) poate ar fi olecutz mai stralucitor, nu?

ehhh...

Eu, margot, noapte, dragul de tren, clasa 1, OBOSITI.
Margot e in vacanta, 10 zile, un pic la campu un pic la cluj.. Excellent! Io, cu treburi si pe o perioada mai lunga, da' nu conteza, o sa fie fain.

Nuj cum mi s-o luminat capul si am luat belete la clasa intai (cica), dar am luat. (nu mai zic nic de curatzenie pt ca am vorbit destul despre nimic)
Vagonul plin. yummy...

5 ore.. caldura de numa, doi betivi, ceva babe dolofane… parfum!

Iata apare si najul, a sa mustata si minunata-i burta.
“beletele la control”

La tanti se mai uita odata peste cupoanele de pensie, la nenii veseli care au urcat odata cu noi, le face cu ochiu si zice “s-a vazut” (noah doar ii supernaj) si se intoarce spre noi.
Aratam beletele.
Se uita, se mai uita odata si se mai uita iara...
Parca vad o umbra cum apare pe fata-i rojiatica. Inghite in sec, ne da o privire de genu ”cum ati putut plati atata banet, in loc sa povestiti oleac’ cu mini..?” Da beletele inapoi si pleaca..
Ehh nah, ata ete, se putea ji mai rau… bine ca suntem intregi dupa mersul cu avionul.

Update: Din cele 10 zile minunate petrecute in romania, margot a stat la pat 9 pentru ca a luat ceva parazit…
Nu stim inca de unde…

-Poate va urma-

tt tt

Persoane interesate