Cum sa supravietuiesti in Olanda (ep. 0) - Ha?



odata ce te muti dintr-un loc in altul, iar distanta este destul de mare, devine tot mai dificil de tinut legatura cu vechii (urat suna) prieteni.

e drept ca putem comunica muuuult mai usor decat se putea pe vremea babacilor nostri, insa usurinta de a comunica se poate impiedica in tata multimea di "unelete" dedicate acesteia.

uite asa tu (amic de-a meu)vrei sa vorbesti cu mine, necostistor, pe mess, dar eu (afurisitul) stau cu ochii numa in twitter si facebook sau pe cine stie unde (sau vice versa) si numa' nu mai reusim sa ma schimbam banalitaile ce ne umplu viata...si uite asa.. incet, incet.. ne indepartam (sad face+uof uof) :P

desi dedicat special celor ce vor sa stie ce mai e cu mine,"Cum sa supravieţuieşti in Olanda" (CSO) vre' sa fie un mini ghid adresat tuturor celor ce reuşesc sa-mi înţeleagă scrisu' si sunt interesaţi in vreun fel sau altu' de traiul unui student roman in Regatul Tarilor de Jos.
(mda.. pentru cei ce nu stiu, de fapt olanda este doar numele unei provincii, care pe vremi era foarte tare in comert si dintr-un motiv sau altul s-a impus peste numele oficial... deci.. "nederlands" adica tarile de jos, da' io o sa ii zic in continuare olanda ca sa nu trebuiasca sa schimb numele titlului, ok? :D )

de obicei cand aud ca locuiesc in olanda, oamenii reacționează diferit (ca deh... natura), totusi mai devreme sau mai tarziu se face in asa fel incat se ajunge la povesti despre lalele, branza, biciclete, drugs si prostitutie.. (nu neaparat in aceasta ordine)
in caz ca au vre-un efect asupra vietii-mi de zi cu zi inseamna ca se va putea povesti si despre astea aicia.

noah.. am niste notite care ar putea acoperi vreo 4-5 episoade...si mi-am propus sa urc pe linie cam cate un episod pe s'tamana... da' nu-i batut in cuie.

na o pseudo mini introducere, asa numa cat sa deschida oleac' apetitu' si sa dau de stire ca mai suflu.... deci...

data viitoare cred ca vorbim despre.... mancare ;)

doei doei!

tt tt

Persoane interesate