Ratacit printre t-uri (ep.2) - Imparatul universului



Salutare!
Sunt foarte bucuros astazi! Este o zi mare si (da) va voi spune si de ce spun io treaba asta (care este fiind).

Intai vreau sa precizez clar ca ceea ce va voi declara nu este in nici un caz ceva pacaleala si orice legatura cu ceva care poata sa duca la ideea de asa ceva, sau de ceva gluma de orice fel (in afara de cele de tip prost) este la fel de improbabila precum existenta pur si simplu a lucururilor pure si simple din simpla declaratie pe care o voi face!

(!sunet puternic de tobe!)


Eu sunt viitorul imparat al universului! (muhahahahawahahaahaa ha hi ha haaaa!)


Da! Va multumesc pentru incredere si suport! Stiu ca mi-a luat ceva timp pana sa-mi dau seama, dar citind recenta stire hot, (in care ni se zice ca Mircea Geoana, treaz fiind, s-a autointitulat "viitorul presedinte al Romaniei") mi-am dat seama de rationamentul puternic care sta in spatele afirmatiilor sale si folsindu-ma de aceiasi logica, sunt total increzator si ultra-sigur de al meu destin mega-imparatesc (totodata sunt extrem de increzator in medicamentele pe care we share)!

(Stiu... cuvintele sunt... de prisos.)

Sper ca este clar ca aici nu este vorba de Cum, ci de Cand!

(cumva cumva tot o sa vina acel paste dedicat cabalinelor.. si atunci...)

the master end of the universe lj Pictures, Images and Photos


tt tt

Persoane interesate