Ratacit printre t-uri (ep.5) - Sunt docttttor doamna!

De mic copil mi-am dorit sa devin doctor (drept dovada jocul meu preferat in copilarie si nu numai -> "de-a doctorul"), insa atunci cand a fost sa ma indrept spre facultate, am fost nevoit sa nu imi ascult chemarea. De ce? 'Poi din cauza examenului de admitere (cum de ce!?),  ca iti trebuia sa stii una alta despre anatomie, chimie (si cate trebi ce se termina in ie), iar ieu tot timpul am crezut ca astea is materii de umplutura. Noah... e povestea clasica a copilului care creste mare si vede ca soarta... ii limteaza alegerile... (suspin adanc)

Adica noah, io m-am dus la aia de la univeristate si le-am (sic!) zis "ba, vez'ca io am chef sa ma fac doctor", insa ei mi-au raspuns ca "foarte frumos, aici ai cerintele pentru examenul de admitere", la care eu, bineteles am zis plin de curaj "bag picapu' in el examen! ce, altfel nu pot intra?" la care ei "da cine esti tu?". Le-am zas clar si raspicatttt "anditttt!", insa ei mi-au zas si mai clar & raspicat "NU!", dupa care mi s-a restrictionat accesul in al lor sediu... (dar asta e o alta poveste)

Da... sa am o dilema de tipul "ce nickname ar suna mai bine pentru mine" (doctortttt sau doktortttt) parea a fi doar un alt vis... Asta pana am aflat asta!!! (am rabdare 2-3 minute pana ce termini de citit ce scie acolo )


Si uite asa, iata ca pot sa va dau vesti bune, oameni buni! In sfarsit pot sa imi indeplinesc visul de a deveni medic!


Binenteles ca o sa ma coste nijte iuro, mai exat 5000 pe anijor, insa treaba e sigura si mai ales legala. Nu trebuie sa ma mai ingrijorez de examen, sau de faptul ca nu am facut liceul. Nu se mai da nici un concurs de admitere, ci doar bani. Oricum, poti da examen linistit, fara sa iti trebuiasa fituici sau mai stiu io ce ajutor, pentru ca si daca pici, tot intri (tre sa dai alea 5mii de viorele - pret pentru sufletu-ti)!

Cum s-a ajuns sa se poata face treaba asta? Poi simplu. Doar stim cu totii ca este imposibil sa faci un examen de admitere in engleza.

Poi da! Se facea ca veneau studenti (nestiutori de "limba noastra-i o comoara" aka ignoranti) din tari straine si intrau la medicina doar platind o taxa de admitere, iar noi, frati romani trebuia sa dam examen (pe care, desi mai rar ca pe vremuri, se putea sa nu il luam). A durat ceva timp pana s-au luminat cei din Senatul Universitatii, dar in sfarsit vor trata pe toti potentialii studenti la fel (adica precum o masina de muls aur). Super tare!

Binentelessss - "intra multi, putin termina". (Siguuuurrr ca asaaaaaa eeeeeeeee ee ee eh...)

No', dar pana sa ma duc in Iasi, amu' tre' sa vad cum imi scot banii ce i-am dat aici pentru a-mi indeplini visul de a deveni preotttt (nu de alta, da probabil in curand o sa sa se poata intra legal si fara examen peste tot si n-are sens sa ma mai stresez cu jpagi de moda veche, cand aste noi sunt aja de bine gandite)


Sa fim sanatosi,
Pup iu!






tt tt

Persoane interesate