Schimbari pe blog

Poate unii au observat ca s-a mai schimbat una alta pe blogu-mi (pe langa faptul ca am inceput sa fiu oleac' mai activ&prezent). Am lucrat ieri putintel pana am gasit un template cat de cat. Am mai taiat din cele nuj cate etichete/categorii ce stateau numa ca sa te incurce (mi se spune din culise). Am adaugat pagina despre mine, iar dupa ceva search pe guagal (din pacate am pierdut linku revelator), am invatat in sfarsit cum sa imi fac si o pagina de contact. Pe langa asta, am pus un "blogroll" cu cativa amici ce stiu ca se mai blogaresc din cand in cand (aici am spatiu sa bag mai pe oricine vrea un schimb de link). Mai urmeaza sa fac ceva logo cat de repede si sa imi dau seama cum sa fac sa imi apara numarul de comentarii pentru ficare postare (fie el si zero numai sa fie numar, insa fara scoate intensdebate-ul)... si sunt gata de bataie!

OK.. stiu ca nu ii mare branza, dar tinand cont de gradul avansat de lene cu care trebuie sa ma bat atunci cand imi propun sa fac ceva pentru blog, cred ca am realizat ceva :P.
Din cauza discromatie-mi nu am indraznit sa ma ating de trebui colorate, deci nu aruncati cu pietre in monitor daca va dor ochi de la atata negru, gri si portocaliu, da? :D


Legat de continut... nu pot decat sa sper ca iti place cat de cat ce gasesti aici. Poate o sa imi fac mai mult timp sa scriu mai cu spor si eventual chiar j-oleac' mai binijor. 

Hai noroc!

tt tt

Persoane interesate