Blogu' meu - casa mea!

Din gama "nimeni nu te spamuiejte daca nu te bloguiesti", azi vreau sa va povestesc de ce imi place mie intense debate.


Imi place intense debate pentru ca, datorita lor, poti sa imi comentezi cu contu-ti de twitter, ori facebook ori pur si simplu lasand un nume si o adresa de mail. Au o gajca de optiuni fainute. Poti sa votezi comentariile celorlalti, iti recunoaste gravataru', te lasa sa te htmluesti, sa pui un poll dady in cometariu, ori sa imi arati un video jmeker (and many more). Mai are ji nijte widgeturi meserie precum cel cu comentariile recente ce poate fi vazut la mine undeva in partea dreapta. Noa' , mie imi place si cred ca prinde bine (mai ales) pe blogspot (click aici pentru pasii de instalare). Dar hai sa ne indreptam spre adevaratul motiv pentru care manjesc monitorul cu litere.
 
De cand cu reintoarcerea-mi in mediul blogsferic, observ ca incet, da' sigur, imi apar tot felul de raspunsuri postate de tot felu' de magazine online, care de care mai folositoare. Desi este de apreciat ca nu am fost injurat direct (probabil ar cam fi timpul) si desi cunosc ca se poate si mai rau, tin sa anunt ca ii gata cu distractia. Pe bune, apreciez ca iti dai silinta si incerci sa scrii ceva oarecum legat de articol, insa daca vrei reclama la mine-n blog, ia frumos si tirmite-mi mail si mai discutam ce si cum. Orice comentariu cu link spre ceva ce ii de cumparat care n-are nici o treaba cu ce scriu, ori spre cine stie ce site aiurea, va fi sters, iar ip-ul cumatrului respectiv risca sa primeasca ban pe o perioda maricica! (Dap, intense debate e prieten cu akismet) Blogul meu - casa mea, oki doki?



Oare exagerez?

tt tt

Persoane interesate