Interviu cu tttt

In urma unor seziari/nelamuriri on si offline legate de serialul "Ion + Maria = Love" recent lansat pe acest blog, m-am hotarat sa intervievez autorul (care intamplarea face sa fie... tot eu) si sa-l oblig sa ofere niste explicatii.



R: Am observat ca pe langa superhitul "Ratacit printre t-uri"  a aparut ceva nou pe blogu-ti.
tt tt: Ma bucur ca ai observat.

R: Ce-i aia "Ion + Maria = Love"?
tt tt: O serie de articole, despre oameni obisnuiti si ale lor relatii. In acelasi timp este un experiment personal prin care incerc sa aflu ce cred si alti oameni despre situatiile de cuplu pe care le prezint.

R: De ce aceste nume?
tt tt: Numele m-a gasit el pe mine, impins de nevoia de a pune titlu la primul articol.

R: Sa inteleg ca Ion si Maria nu exista incarne si oase?
tt tt: Toate personajele sunt fictive si in plus, ele difera de la episod la episod, desi pastreaza aceleasi nume.

R: Poti sa imi descrii putin personajele?
tt tt: Ion il vad ca  fiind intruchiparea "baiatului bun", Maria esta genul de fata care intodeauna "cade in cap" dupa tipi precum Gheorghe - baiatul rau. Dar cine stie daca vor ramane la fel pana la capat.
Ar mai fi si Frozina, dar cu ea inca nu stiu cum sta treaba, este posibil sa fie tot o Maria, la fel poate o sa dispara.. Seria este la inceput. Vedem.

R: Ce rol are cititorul?
tt tt: Fiecare episod se termina cu intrebarea "Oare ce va urma?" la care ma astept sa primesc raspunsul de la cititori, ei sunt ce-i ce rezolva, sau nu, "cazurile".

R: Si merge treaba?
tt tt: E prea devrem sa tragem concluzii clare, insa de la ei "am aflat", in primul episod, ca "Femeilor ca Maria le plac barbatii nemernici, precum, Gheorghe" sau ca Ion o sa poata trai fara Maria chiar daca zice ca nu etc. Cel de-al doilea nu a primit, deocamdata, reactii directe, probabil pentru ca lumea se astepta la ceva liniar. :)
Ori poate pentru ca ii prea lung si scris aiurea.

R: De unde inspiratie?
tt tt: Ma inspira unele povesti ale unor cunoscuti, mai mult nu vreau sa spun.

R: Tu care esti Gheorghe sau Ion?
tt tt: :)  Eu sunt povestitorul, dar ma regasesc in toate personajele, mai mult sau mai putin.

R: Pe cand urmatorul episod?
tt tt: Posibil saptamna urmatoare, insa ma feresc sa fac promisiuni de acest tip pentru ca... hai sa zicem ca nu sunt cel mai organizat om din lume. 'om vedea.

R: Multam, io am cam gatat cu intrebarile pentru ca ma cam plictisesti.
tt tt: Stai linistit ca impartasim acelasi sentiment. S' traiejti!

In caz ca am uitat ceva intrebari, (ori raspunsuri) scrie in casuta de "comments" de mai jos.
Numa' bine!

tt tt

Persoane interesate