Tren trip Zwolle - Campulung

De cand ma stiu mi-a placut sa merg cu trenul. Nu mergeam tare des, doar o data pe an strabateam distanta Campulng Moldovenesc - Eforie Nord si probabil am asociat mersul cu trenul cu marea, sau cine stie ce-o fi fost la baza, cert ii ca - fiind copil, io trenul tare mult iubeam. Nu voi descrie amu cum vedeam io toata treaba iasta, da po' sa spun ca ritmul rotilor de tren (pentru soferi - tt tt) ma fascineaza in continuare.

Intre timp drumurile mele s-au tot inmultit, eu am crescut si trenurile din si spre Campulung au ramas cam aceleasi. (yummy!)

Totusi, iata ca maine voi incepe cea mai lunga calatorie a mea cu acest mijloc de transport. Plec din Zwolle azi la amiaza si maine la 9 seara sunt in Cluj, iar acolo... 'oi vedea cand ma decid cand sa strabat cele 5 ore spre oraju-mi natal. Schimb in Deventer, in Berlin si Budapesta. Cum mai nici o calatorie de-amea nu s-a lasat fara peripetii sunt curios cum se va desfasura aiasta. Oricum, deocamdata nu pot dormi de nerabdare. :)

Mai povestim.

tt tt

Persoane interesate