Drugs and sex and... blog roll.

Da. Ca sa vezi, iara ceva scris pe meleagurile-mi blogoferatice (sic!)

[Partea despre drugs]

Scurt si la obiect. Ieri m-am lasat purtat de ceva val si drept urmare era cat pe ce sa fac modificari vizuale drastice pe aici. Din fericire (de acesta data) mi-am adus aminte ca orice treaba "colors-related" nu-mi merge prea bine (fiind posesor de discromatie), insa aceasta lupta spiritualo-fantastica (desi de scurta durata) s-a lasat cu ceva pierdere...



[Partea despre roll]

Dupa cum bine stiti, undeva in dreapta monitorului 'mneavostra se afla o portiune intitulata (stai sa ma uit) "Amici - Vecini - Zei". Ei bine, acesta este o denumire superinspirata daruita de catre mine stimabilului de blog roll. Acolo aveam io pusi cativa oameni pe care ii citesc de cate ori pot (deci mi-s zei), cativa oameni pe care ii stiu personal si mi-s dragi (si in ciuda acestui fapt io le-am zis amici) si ceva oameni cu care am avut ceva pacte super-strategice de link-exchnge carora (ca sa nu de-a de banuit masonilor) le-am zis vecini.

[Partea despre sex]

Ca sa nu lungesc prea mult scurtu'... tin sa ma adresez celor din urma enumerati (adica vecinilor) dupa cum urmeaza:

        Ba, vezi ca mi s-o dus  blogrolu' pe piua si nu mai stiu cu care ce am vorbit, asa ca daca trebuia sa te vezi in dreapta si nu esti baga comment. Multam'.


Celorlalti... Va multumesc ca mai treceti p-aici. => Pupaturi!

UPDATE: Dupa cum se poate observa mi-am facut curaj si am inceput o curatenie strasnica, drept urmare inca imi lipseste una alta (ex. faimosul blogroll). O sa rezolv buba cat de repede pana maine seara.

UPDATE2: In ciuda numeroaselor plangeri am decis sa schimb denumirea blogrollului inculpat din "Amici-Vecini-Zei" in extrasupermega-politically-corectul "Blog'N'Roll".

tt tt

Persoane interesate