Ion + Maria = Love (ep.3) - Usa

[Atentie! Acest articol contine personaje fictive, orice asemanare cu vreo persoana, ori situatie reala, este pur intamplatoare!]

Photobucket

Maria sta trantita intr-un colt de camera cu o perna, caruia marginile ii lipsesc, in brate. Usa garsonierei larg deschisa. Mai conteaza cine intra, ori cine o vede?

Am scapat totul de sub control...
Cum s-a putut sa mi se intample asa ceva?! De ce nu e langa mine? CUM a putut sa imi faca asa ceva tocmai acum... cu ce am gresit... intodeauna gresesc... dar ca acum...

De ce ma mai chinui? Pentru cine? El? El...

Oare cu cine o fi acum...

Trebuie sa ma opresc!

De ce nu stie ce vreau? Ba stie... aia e... stie prea bine.

Incet, se intinde dupa tigara.. Ultima... Stai ca mai aveam una inca fumgand in scrumeira... las-o sa se arda... Macar nu sunt singura... (Ofteaza.)

Asta este... Asa sunt toti... Asa e si taica-meu... asa e si mama... Cum poate sa accepte atatea...? Proasta!
De-ar fi vina lor... sau sa pot zice si de data asta ca orasul e de vina...

Vreau sa fug undeva, sa ma pierd.. sa uit..

Hai sa inchid totusi usa... Macar de n-ar afla Ion.


Oare ce va urma?

tt tt

Persoane interesate