Nea Fanica

pentru ca este aproape dimineata... si pentru ca e rece... timp potrivit pentru unele aniversari...

nu-mi vine sa cred ca a trecut un an deja.

cat timp a trait nu a crezut ca aceasta stare va trece. nici macar atunci cand... s-a dus...



regret ca nu i-am spus cat de mult a contat pentru mine prezenta sa in viata mea; ca nu am putut si nu am stiut cum sa ii arat ca il accept, ca il respect si ca tin la el. imi lipsesc toate dezbaterile pe care le aveam... paharul cu afinata de casa si povestirile ce veneau odata cu acesta. imi pare rau ca nu l-am lasat sa ma invete sa pescuiesc; ca nu am mers mai des pe munte impreuna; ca nu am vazut ca suntem o familie...



poate candva o sa fiu in stare sa scriu mai putin despre mine si mai mult despre el... Nea Fanica - adevaratul meu tata.

Odihneasca-se in pace...

tt tt

Persoane interesate