Dreams

Prin 2005 o nu foarte oarecare "Ea" mi-a scris o scrisoare. I-am promis ca voi face un cantecel frumos pe baza textului ei. Asa a aparut "Dreams". Prin 2006, cand flirtam cu cei din Marigold pentru a le fi vocal, am reusit sa il inregistrez in super studioul (AKA microfon de comp + comp) de la bunica lu' Tudi . Au iesit 2 versiuni cu partea vocala cam la fel; mai mult cu partea instrumentala diferita (in special pe la mijloc). Primul aranjament a fost tras pe moment, Tudi s-a jucat putin pe chitaruta si in 4 minute a fost totul aproape gata. La al doilea, Tudi si Grohl (din pacate nu e cel de la Nirvana/Foo Fighters :p ) au sezut oleac pe langa un keyboard si ceva soft pana au venit cu ceva care sa sune mai "de azi".


Prima versiune am pierdut-o pe undeva prin comp, dar cu ajutorul surprinzator a lui google am reusit sa o regasesc pe trilulilu postata de cineva care se pare ca nu avea idee "cine's tipii":)


Asculta mai multe audio Muzica


Celeilalte i-am dat upload nu demult tot acol' sub super sigla ( \m/ pfff...doh!) tttt.


Asculta mai multe audio Muzica

Pana ce Marigold s-a dus de tat, am reusit sa cant "pesa" prin vreo 2 locuri si se pare ca sunt ceva oameni carora le place.

Ma gandesc ca in ceva viitor apropiat sa o reinregistrez, rearanjez and so on, dar nu m-ar supara foarte tare sa aud ceva fidbec la ce ii pana amu.

Numa' bine!

tt tt

Persoane interesate